Veelgestelde vragen

  1. Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten (incl. BTW) bedragen:

    • Binnen Nederland:  €  6,95
  2. Brievenbuspost?

    Door de langere lengtes en daardoor gevoeligheid voor beschadiging is het niet mogelijk om borden als brievenbuspost te laten bezorgen.

  3. Ik heb mijn bestelling geplaatst en betaald, wanneer wordt deze bezorgd?

    Elke bestelling die voor de voorgestelde tijd zoals vermeld op de homepage besteld wordt,  wordt diezelfde middag verstuurd.

    Bestellingen geplaatst in het weekend worden op maandag geproduceerd, en dus dinsdag geleverd.

    Kiest u voor "overboeking" houdt dan rekening met de verwerkingstijd tussen de banken (meestal 3 dagen).

    Uiteraard zijn wij hierin ook afhankelijk van onze vervoerder: uw pakket wordt door ons tijdig en volgens onze voorwaarden aangeleverd.

    Echter kan er bij het vervoer een en ander misgaan waarvoor wij NIET aansprakelijk gesteld kunnen worden.

     

    Let op: zorg er bij "overboeking" voor dat u het juiste betalingskenmerk gebruikt en/of vermeld: indien dit niet juist is wordt de overboeking tegen gehouden door onze Payment Service Provider.

  4. Bestelling bij Overboeking nog steeds niet bezorgd?

    Ons bestelsysteem werkt volautomatisch.
    Dit betekend dat  facturen die op de juiste manier zijn betaald gewoon volgens onze leveringsvoorwaarden worden geleverd.

    Facturen echter die handmatig overgeboekt worden op rekeningnummer NL31 RABO 0113 6651 64 zijn echter ONJUIST.

    U krijgt altijd 2 emails: 1 met daarop de betalingsgegevens (Buckaroo), en 1 van Straatnaambord.nl.

    De laatste is ALLEEN voor uw boekhouding.  (Als bedrijf zijn we verplicht onze facturen te voorzien van ons eigen rekeningnummer)
    In de email van Buckaroo staan alle gegevens die u nodig heeft om uw betaling soeple te laten verlopen.

     

    Administratief levert dit een heleboel rompslomp op.

    Betalingen op deze wijze verricht komen in het systeem nooit op "betaald" en blijven dus hangen.

    Het geld wordt dan ook teruggestort met het vriendelijke verzoek deze op de juiste manier te voldoen.
    Dit levert dan weer een extra vertraging op van enkele dagen en dat is -meestal- niet wenselijk.

     

  5. Kan ik een ander afleveradres opgeven?

    Ja, in het bestelproces kunt u ook een ander afleveradres opgeven.
    Straatnaambord.nl is niet aansprakelijk te stellen indien u dit niet of niet juist invuld.

     

  6. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Ja, dat kan! Afhalen is mogelijk op werkdagen tussen 15.30 - 16.30 uur. Dit kan echter alleen als u vooraf een e-mail stuurt naar vraag@straatnaambord.nl. Dan zorgen wij ervoor dat uw bestelling klaar ligt.
    Uiteraard worden er dan geen verzendkosten doorberekend.

    Gebruikt u navigatie?

    Oudere navigatiesystemen herkennen de Wattstraat niet. Voer in dat geval de Middellijn in als bestemming.

    Draai links de Middellijn op en neem de 2e afslag links en uw bestemming is op Wattstraat 15 in Zwijndrecht.

     

    Zie onze contactgegevens voor de precieze afhaallocatie.

  7. Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

    Onze vervoerder heeft elke dag een andere route, daarom kunnen wij helaas geen tijdstip van bezorging geven. Uw bestelling wordt echter tweemaal aangeboden. Daarna krijgt u een notitie waar u uw bord op kunt halen.

  8. Ik krijg een bericht "Bord gaat retour richting Straatnaambord"?

    U heeft dan waarschijnlijk een fout gemaakt bij het invoeren van uw gegevens.

    Let er goed op dat u bij het alle gegevens juist invult.

    Controleer uw gegevens nogmaals en laat ons z.s.m. weten waar de fout zit...als we er snel genoeg bij zijn kan een fout soms nog hersteld worden!
    Als dit niet het geval is komt het bord retour en moeten wij het opnieuw verzenden

    Dit brengt kosten met zich mee die worden doorberekend aan de klant.

    (Als de oorzaak bij de vervoerder ligt nemen wij uiteraard de kosten voor onze rekening)

     

    De meest voorkomende oorzaken zijn:

    • Onjuiste postcode bij het adres.
    • Naam en adres komen niet overeen.
    • Er is niemand aanwezig op uw pakket in ontvangst te nemen
    • Laten bezorgen op een bedrijf door een privé-persoon: naam en adres "matchen" dan niet!
    • òf Laten bezorgen op een privé-adres met een bedrijfsnaam
  9. Kan ik mijn bestelling ook achteraf betalen?

    Nee, helaas niet. Dit kan alleen direct of met vooruitbetaling (Ideal, overboeking via bank). In alle gevallen bent u afhankelijk van de snelheid van uw bankmethode. Ideal is het meestal het snelst en wordt dezelfde dag nog bijgeschreven = in productie genomen.

  10. Ik werk bij een instelling en wil op naam daarvan bestellen, hoe handel ik dit af?

    Als u tijdens het bestelproces kiest voor "vooruitbetaling" krijgt u 2 mails: de eerste vermeld de betalingsgegevens en de tweede bevat de factuur.

    De factuur kan dan gebruikt worden in de boekhouding om evt. goedkeuring te krijgen.
    Noot: let er wel op dat de betalingsgegevens (Buckaroo) van de eerste email worden gebruikt om te betalen.. deze worden automatisch verwerkt.

    Als er niet juist wordt betaald blijft een order onnodig hangen in het systeem!

  11. Kan ik een PDF krijgen van mijn bestelling?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk de bevestiging, die tevens als factuur geldt, mee te sturen als PDF naar klanten.

    In de toekomst zullen we dit zeker gaan doen.

  12. Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Ja, dat kan als uw bestelling nog niet in productie is genomen. Het hangt er dus vanaf, of wij uw bestelling al in productie hebben genomen. Wij produceren de borden de hele dag door, neem daarom z.s.m. contact op met de klantenservice of bel 078-6293902.

    Is uw gepersonaliseerd bord al in productie genomen dan zult u er begrip voor hebben dat deze niet meer geannuleerd kan worden! Uiteraard doen wij er alles aan om onze klanten tevreden te stellen en proberen dan ook altijd met een creatieve oplossing te komen!

  13. Speciale tekens / pijlen

    Over het algemeen worden speciale tekens NIET overgenomen door de website.
    Deze ziet u dan ook NIET verschijnen in de configurator, wel in het vak waar u dit invult.
    Hetzelfde geldt voor alt-codes, wilt u een pijltje o.i.d. erin plaatsen dan raden wij u aan dit te vermelden in het vak "opmerkingen".
    Dan zorgen wij er voor dat dit in orde komt.

  14. Mijn tekst verdwijnt elke keer als ik wil bestellen?

    In de meeste gevallen probeert u dan een leesteken of pictogram/emoji mee te sturen die door het systeem niet herkend wordt.

    Geef dit evt. aan in het veld "opmerkingen" tijdens het bestelproces wat uw wensen zijn.

  15. Kan ik mijn bord "upgraden" (tekstplaat > vlak / vlak > DO)?

    Dat kan wel maar u dient altijd (tijdig) contact op te nemen met de klantenservice via het contactformulier.
    Als uw bord nog niet in productie is kunnen we dit zonder problemen doen.
    Vraag daarom om verdere instructies bij de klantenservice!

  16. Waar staat DO voor?

    DO betekend letterlijk: Dubbel Omgezet.

    Dat betekend dat zo'n bord aan de randen 2x is omgevouwen dus vanaf de voor- en zijkant lijkt op een massief bord van 2 cm dik!
    De echte reden is dat het ervoor zorgt dat dit bord zeer stevig is!

  17. Uit welke materialen bestaat mijn bord?

    Alle borden zijn gemaakt van 2 mm dik aluminium. De borden worden aan de achterzijde voorzien van een beschermende (grijze) laag. De voorzijde wordt gelakt in een kleur naar keuze, met dezelfde lak als de borden zoals deze te zien zijn in het straatbeeld.

    Voor de bekleding van de voorzijde:

    - Klasse 1 (reflecterende) beelddrager (sticker): zware kwaliteit met een langere levensduur (10 jaar) en, zoals de naam al zegt, is dit licht reflecterend materiaal (zie voorbeelden). Deze klasse 1 folie is ooit ontwikkeld voor verkeersborden. In het straatbeeld ziet u over het algemeen klasse 3 omdat de reflectie daarvan hoger ligt.

  18. Ik heb iets bijzonders, een eigen ontwerp: kan dat ook gemaakt worden?

    Uiteraard!
    Neem vrijblijvend contact met ons op, liefst via email. Vermeld u zoveel mogelijk details zodat we een beeld kunnen vormen van wat uw wens(en) is/zijn.

  19. Mijn bord is beschadigd aangekomen, wat nu?

    Stuur een mail naar klantenservice@straatnaambord.nl.

    - Beschrijf hierin duidelijk wat de schade is

    - Voeg een foto toe van de beschadiging (met de tekst zichtbaar)

     

    Uw klacht wordt dan bekeken en beoordeeld. Wij zullen deze snel, netjes en klantvriendelijk afhandelen.

  20. Waar kan ik terecht als ik klachten heb?

    Snelste manier om uw klacht in te dienen is door een mail te sturen naar onze klantenservice: klantenservice@straatnaambord.nl.


    Voor schriftelijk contact is ons adres:

    Straatnaambord.nl
    Wattstraat 15
    3335 LV  Zwijndrecht

     

    We raden U aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@straatnaambord.nl.   Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

  21. Ik ben niet tevreden, kan ik mijn zending terugsturen?

    Dat hangt af van de reden waarom u niet tevreden bent. Als wij iets verkeerd gedaan hebben is dat natuurlijk een andere reden dan dat u een tekst verkeerd opgegeven heeft. Foutief bestelde, gepersonaliseerde artikelen kunnen wij helaas niet terugnemen. Wij hebben klantvriendelijkheid echter hoog in het vaandel staan. Stuur een mail naar onze klantenservice en wij bekijken wat we ook hierin voor u kunnen betekenen.

     

     

  22. De kleur wijkt af bij mijn bestelling, hoe kan dit?

    Het kan gebeuren dat de kleur van uw bestelde bord iets afwijkt van de kleur die te zien was op uw beeldscherm. Ieder apparaat wat kleuren kan weergeven heeft zijn eigen specifieke kleurinstellingen en daarom kan het inderdaad voorkomen dat uw bestelling licht afwijkt van wat u op het beeldscherm gezien had. 

  23. Het "uitvullen" van het bord wijkt af van wat ik op mijn beeldscherm heb gezien?

    Dat kan, want de generator op de site werkt in HTML en heeft op de diverse media (tablet, pc, telefoon) andere instellingen.
    Dit kan dus tot lichte afwijkingen in spatiëring van de letters leiden.
    Maar u kunt er van uitgaan dat uw bord op een zo esthetisch mogelijke wijze wordt behandeld en zo mooi mogelijk wordt verdeeld!

  24. Feedback?

    We doen ons best om alles naar ieders tevredenheid af te handelen. Wellicht zou het kunnen gebeuren dat u toch niet helemaal tevreden bent, of gewoon positieve feedback heeft. Dit willen we graag horen. Laat u dan een boodschap achter op klantenservice@straatnaambord.nl.

Eindelijk uw eigen straat, park of laan